19 October 2011

0
Komen

OMG, HANDSOME GUY!




Omg! I just find the handsome guy in the karaoke room while ago! Really cute, handsome guy! OMG! I really impress! :D Haha shoo gatalkan I ni? Haha lol :p Btw, the story begin after I dgn surya masuk vvip room karaoke petang td then I dgn surya masuk salah room. Accidently, room tu room vvip handsome cute guy! xD Muka dia ala-ala korean chinese gitu. Shoo cute! :o #gedik. I dgn surya malu gila salah masuk room then kitorg minta maaf sambil tersipu sipu malu. haha lol xD Then he's smile at us! Omg, I tak boleh lupa senyuman tu forever! Ever ever ever! Senyuman yg omg triple sweet! <3 After accident salah masuk room tu kitorg tak stop stop ckp pasal cute guy dlm room tu. Muehehehe :3 Bukan apa, biasalah perempuankan? xD After that, kitorang pun karaoke lah about one hour mcm tu. Then time I tengah nyanyi tiba tiba cute guy tu dtg kt room kitorg. Omg! Time tu jantung i dupdapdupdap. Berdebar gilaaa! xD I hope so cute guy tu mintak number kitorg. Gatalkan I? :p lol. I just diam buat buat jual mahal, hehehehhe. Dia pun mcm pemalu. He was just trying to smile at us sbb dia ingat kita mcm taknak layan dia. Ohmyy, bukan taknak layan lah you but actually kitorg masing masing dah taken ^^v Teringin sangat nak kenal dgn you but I think mybe nexttime :p haha kitorg memang suka cuci mata tengok cute guy mcm you ala-ala korean tp takdelah sampai nak kenal rapat rapat. oh no! Btw, lupa nak tanya nama you. I hope so nexttime kita dapat terserempak mcm petang td. Hihihihihi ^^v
thank to all reader..click like and comment below ok

No comments:

Post a Comment