22 July 2012

0
Komen

fuck u

hai , sekarang kalau korang perasan like dekat status aku dah kurang gile babi kan ? mesti korang pelik , haha . sampai ade yang text aku tanye fb aku kene hack ke . haha , takde la . sebenarnya aku nak ubah jadi wan yang lama balik . wan hot ? haha , dah takde benda tu :) like banyak sekarang pown dah tak boleh pakai , nampak orang like banyak siket je sebok cakap orang tu pakai autolike . macam sakai je , tu nampak yang kite  dengki . kau ke yang dengki tu ? ops sorryy ~ hihi , lagi satu . friend aku dekat fb pown aku nak tinggal kan 200 je . just kawan yang aku kenal and rapat je , so yang kene block or remove tu aku nak mintak maaf . papehal check twitter aku je . okay ? aku buat macam ni sebab aku nak kan privacy , nak hidup aman tanpa di ganggu orang orang yang sebok menyemak hal orang . so , kau g laa kacau hotstuff hotstuff lain dekat facebook tu . jangan kacau aku lagi , tu je aku mintak . boleh ? thanks sebab membaca :) 
thank to all reader..click like and comment below ok

No comments:

Post a Comment