5 March 2012

0
Komen

dah berubah..

Awak dah berubah..

kenapa awak?

Dulu boleh kata 24 jam kite sms..ada je topic nak citer..tak bosan pun..

sekarang nak mesej sehari pun susah.. kadang2 tu just say gudnite jew..

Tu pun kira nasib baik laa..humm..

Dulu awak selalu cakap awak sayang saya , awak rindukan saya..

tapi sekarang.. sume 2 da jarang awak cakap..bile saya cakap kat awak , awak wat x tau jee..

siap tanya apa yang saya cakap lagi..sakit hati saya awak...dalam diam hati saya menangis..

Dulu.. awak pernah janji tak nak merokok depan saya sebab awak tau saya tak suke..

tapi sekarang slumber derk jee awak hisap berbatang2 rokok depan saya.. siap senyum2 lagi buat muka x bersalah.. 

Dulu.. awak selalu cakap nak saya sentiasa ada dengan awak.. nak bawa saya ke mana saja awak pergi..

Sekarang...humm semua tue tinggal kenangan.. awak lebih rela kuar gi mana2 tanpa saya..

Dulu..kalau kita dapat contact each other saya happy sangat..

sekarang..susah sangat nak contact..bukan saya x nak contact awak tapi takut ganggu hidup awak..

Saya tak nak awak layan saya sebab terpaksa..

Dulu.. awak selalu pesan kat saya jangan gantikan tempat awak dalam hati saya..

Sekarang..awak da tak kisah pun ngan sume 2..siap swoh saya pergi lagi..

Dulu.. awak tak kisah pun saya asyik tanya benda yg sama..

Sekarang.. awak selalu kata saya macam2.. saya buat tue sebab saya tak nak awak tipu saya macam yg awak pernah buat dulu.....

Dulu.. awak tak pernah faham isi hati saya tapi awak janji akan cuba faham saya..

Sekarang lagi teruk dari sebelumnya.. SAYA TAK NAMPAK PUN AWAK CUBA FAHAM SAYA..

Dulu.. say selalu senyum sorang2 bila teringat kat awak..

Sekarang.. saya selalu nangis bila teringatkan awak..sedih ngan hubungan kite yang makin hambar nie..

Kalau nak citer sal perbezaan hubungan kite nie memang banyak awak..

Late in nite.. when all the world is sleeping. I stay up and think of you n I wish on a star that somewhere u're.. think of me coz i'm dreaming of u tonight..

I love u..

U hold the key of my heart..

I miss u damn much and all the moment that we have been together.. 


Saya rindukan awak yang dulu....

thank to all reader..click like and comment below ok

No comments:

Post a Comment